• SOALAN TRIVIA

  • PROMOSI

  • PERADUAN

  • Siapa Nak Tengok Camne Pak Arab Tangkap, Sembelih & Masak Biawak Dhab?

    Category: , By mader
    Sapa Nak Tengok Camne Orang Arab Tangkap & Masak Biawak Dhab?
    Amaran: Hanya Untuk Orang Yang Kuat Semangat Sahaja!

    Selalu kita dengar tentang biawak dhab tetapi tahukah anda bagaimana
    cara binatang ini ditangkap, disembelih dan seterusnya dimasak Nasi Beryani, Sedap Doh!

    Jom Layanz




    Kejar Yop Kejar!

    Dapat pun aku pijak kau, dah nak terlerah kain aku!

    Binawe punye biawak, lepas pulak!

    Mesti Pak Arab ni tak nampak aku, selamat daa!

    Dah kena ikat macam orang tak siuman!

    Lain kali ikut macam aku, mesti Pak Arab tu tak nampak!

    Panas betul ler, dapat menyelam mesti best!

    Lonely !

    Macam ikan sardin dalam guni!

    Adoi, sakit lah ngok!

    Nak potong masak kari ke asam pedas!

    Pak Arab pun pakai kasut Croc ler!

    Kulit kena buang, banyak kolestrol!

    Panggang pun sodap ni!

    Liatnya, macam kulit biawak!

    Agak-agaknya macam apa ek!

    Jap lagi nak hantar pasar borong!

    Bercerai jasad!

    Macam katak pun ada!

    Ni dalam isi perut, ada telur lah beb!

    Tengah merewang!

    Bilalah nak masak ni, aku dah lapar!

    Uwek!

    Tak lalu aku nak makan!

    Nasi Beryani Gam!

    Jemputlah makan kalau berani!

    Sedap Dowh!


    Related Post